poniedziałek, 29 grudnia 2014

Shopping #2

Jou hou hou :D
(Tak bardzo świątecznie)
Słuchajcie, właśnie wróciłam z Echo. I kupiłam sobie taki cudowny sweter, w H&M'ie, śliczny jest naprawdę.

I jeszcze taką zarąbistą torbę, tylko nie pamiętam nazwy sklepu, ale dałam za nią 19,99, była przeceniona z 29,99 . Jest naprawdę bardzo, bardzo ładna. I mam jeszcze, z wczorajszych zakupów, kupiłam to w Douglas'ie, chyba tak się pisze. Jest to zestaw z NIVEA, w takim ślicznym pudełku, błyszczy się, i słuchajcie pachnie. Ślicznie, cudownie pachnie. Tak kwiatowo. A w skład tego zestwu wchodzą: ·Szampon DIAMOND VOLUME, ·Odżywka DIAMOND VOLUME, ·Kremowy olejek pod prysznic DIAMOND TOUCH, ·Antyperspirant PEARL & BEAUTY. Bardzo mi się to spodobało, jednak nie powiem wam ceny, bo płacił tata. I nawet nie sprawdzałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz