poniedziałek, 22 grudnia 2014

Pieczemy pierniczki!!!

Zostały dwa dni, do najpiękniejszych świąt w roku :')
Oczywiście nie obejdzie się bez pierniczków.

9:48 11:52 Naprawdę gorąco polecam ten rodzaj, bo to najlepsze jakie jadłam ;) Niestety to seria limitowana, i teraz trudno nabyć ją w sklepach :( 13:55 : Pieczeeeemy ! :D Z czterech paczek, wyszło mi około 300 pierników. Prawie wszystko już gotowe, teraz trzeba poczekać aż całkiem wystygną, i można dekorować ;) (Na zdjęciu 1/4) 18:15 - Skończyłam! Jejku ufff... Wyszły naprawdę śliczne :D. Nie wiem, czy wszystkie zmieściłyby się w zdjęciu, ale większość wygląda mniej więcej tak : Dzisiaj jestem z siebie bardzo zadowolona. Chociarz, troche nogi mi w dupe wlazły, to nic. Kurczę, macie już ubraną choinkę? :D

1 komentarz:

  1. Też piekłam te pierniczki ;)
    Mnie wyszły bardzo dobre!
    Blog zapowiada się fajnie, będę czytać ;)
    Pozdrawiam, Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń