niedziela, 28 grudnia 2014

Shopping #1

Hej, hej. Dzisiaj chciałabym wam się pochwalić ubraniami, które kupiłam sobie dzisiaj, i wczoraj.
Pierwsze to bluza, szara z czerwono-czarno-białą literą "R", kupiłam ją w H&M'ie, bodajże za 40 zł, chyba tak :)
Starsznie mi się podoba, strasznie jest ładna, wygodna, naprawdę polecam wam strasznie.

Druga rzecz, to koszulka J&J (Jack&Jones) , kupiłam ją na zalando.pl, za 80 zł. Bardzo mi się spodobała, jednak, minus jest taki, że J&J, prowadzi tylko linię męskich ubrań, i ta koszulka jest męska, ale jakoś tego nie widać. Mój kolejny nabytek, to bluza firmy "Amisu", kupiona została w sklepie TKMax, jednak sprawdzałam, i jest możliwość kupienia jej na internecie. Moja ma raczej ponure kolory, min. Granatowy, szary. Jest ona pikowana. Kosztuje ona około 100 zł, może nawet taniej. Następną rzeczą jest bluzka z "Nevady", kupiona na zalando.pl za 60 zł. Ma ona taki zielony kolor, jest na niej napis Las Vegas, i wydaje mi się że jakiś motor. I kupiłam dzisiaj jeszcze, dwie płyty z muzyką, w empiku , i jest to: "Indila - Mini World", oraz "Katy Perry - PRISM". Zdążyłam je już przesłuchać, i naprawdę obie są mega, mega świetne, więc jeżeli ktoś miał ochotę kupić, to szczerze polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz